Blog

Znana psycholog Katarzyna Miller szkoliła doradców Lanko!

-

3 min. czytania

Jest dyplomowanym coachem, trenerem, psychologiem i doradcą, w trakcie szkolenia z psychoterapii. Od lat pomaga innym żyć i pracować lepiej. Za nami dwudniowe szkolenie z Profesjonalnej Obsługi Klienta, które specjalnie dla Lanko przeprowadziła Katarzyna Miller.

O tym, że nawet najlepsi potrzebują ciągłego szlifowania umiejętności, dobrze wiedzą eksperci Lanko. Od wielu lat doradzamy naszym Klientom w zakresie wyboru odpowiednich okien czy drzwi i na co dzień z sukcesami rozwiązujemy ich problemy. Dbamy jednak o to, aby stale wzbogacać naszą wiedzę.

Okazją ku temu było ostatnie szkolenie z Profesjonalnej Obsługi Klienta, które poprowadziła znana psycholożka i trenerka Katarzyna Miller.

Katarzyna Miller gościła w Lanko!

Katarzyna Miler posiada ponad 18-letnie doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej, w której nadal czynnie się realizuje. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w Warszawie, prezesem zarządu Stowarzyszenia „Szkoła Pod Brzozami” w Płocku oraz właścicielem firmy AMBASADA ROZWOJU KATARZYNA MILLER. Od 2018 roku związana z branżą szkoleniową.

Jej niesamowita wiedza, umiejętność komunikacji i barwna osobowość sprawiły, że spotkanie z nią było wyjątkowe! W trakcie dwudniowego szkolenia, które przygotowała i przeprowadziła specjalnie dla doradców Lanko wykazała się profesjonalizmem oraz wielkim zaangażowaniem.

Dwa dni pełne wiedzy o profesjonalnej obsłudze klienta

Na spotkaniu z Katarzyną Miller poznaliśmy nowe techniki, które wzbogaciły nasze podejście do obsługi Klienta. Dało nam to nowe spojrzenie na ten proces i pogłębiło wiedzę, jak doradzać i się komunikować, aby jeszcze bardziej podnieść jakość naszej pracy.

Program szkolenia zawierał takie elementy jak podstawy obsługi Klienta, budowanie pozytywnych relacji czy skuteczna komunikacja.Dowiedzieliśmy się, jak rozmawiać, żeby komunikacja była efektywna i zadowalająca dla obu stron relacji. Zaskakującym było m.in. poznanie różnic między słuchaniem i słyszeniem. Ćwiczyliśmy oraz uczyliśmy się, jak trenować asertywność, radzić sobie ze stresem, budować pozytywne relacje, jak zachować work-life balance i realizować wyznaczone zadania.

Wiele dała nam również świeża dawka wiedzy dotycząca sposobu obsługiwania Klienta w środowisku cyfrowym. Świat nieustannie się zmienia, a dla doradców i biur obsługi Klienta oznacza to nowe szanse, ale i kolejne wyzwania, którym chcemy sprostać. Uzbrojeni w nową wiedzę oraz umiejętności jesteśmy na to gotowi!

Szkolenie było też okazją, by team Lanko poznał się jeszcze lepiej

Jednym z celów spotkania z Katarzyną było również budowanie ducha zespołu, aby doradcy Lanko nie tylko czuli się zmotywowani i zintegrowani każdego dnia, ale żeby swoim wsparciem oraz zaangażowaniem mogli z radością wspinać się na coraz to wyższe standardy funkcjonowania. Szkolenie pomogło nam zadbać o pozytywne relacje między poszczególnymi członkami zespołu, pozwoliło poznać nawzajem swoje mocne strony i docenić, że każdy z nas jest wyjątkowy i potrzebny.

Dzięki temu zyskaliśmy świadomość swojego potencjału i tego, że potrafimy go wykorzystać, aby obsługa Klienta w Lanko była na jeszcze wyższym poziomie.

Serdecznie dziękujemy Pani Katarzynie Miller za cenne wskazówki i inspiracje, które pozwoliły nam podnieść jakość naszej pracy!

Powiązane wpisy

Masz pytanie? Mamy odpowiedź!

Skontaktuj się z nami

W CZYM MOŻEMY CI POMÓC?

Wysyłanie formularza

Wybierz opcję dostawy

Odbiór osobisty